?

Log in

No account? Create an account

Previous Entry Share Next Entry
Наконец-то!
tegaychik

После года работы, спотыканий и задержек - MommyGO на Амазоне: https://amzn.to/2xf65jr, а самое главное в нашем онлайн магазине! MommyGO.co

Заказы идут, ощущения не реальные. Я просто плачу от радости!


  • 1
Крутяк!
поздравляю))

Ух ты! Поздравляю! Это большое дело!


Спасибо большое!

Я в приложении амазона пробовала поискать и не выдает результатов! Ни по mommy go, ни по mommy go drink - куча нерелевантного вылезает. У них какие-то задержки с индексацией, интересно? Потпоямой ссылке все открывается, поздравляю!

Амазон был просто кошмаром - вот с моего фейсбука пост.

Amazon has outsourced their customer support overseas and instead of properly training the reps, provided them with incomprehensible canned messages. As a result, seller listing experience has been INSANE and so bad that I've had no comparable experience anywhere:

1. Listed MommyGO under dietary supplements per Amazon instructions.
2. Submitted supporting manufacturing documents.
3. Amazon requested additional information in a canned message. 😕
4. I e-mailed back asking to clarify.
5. Instead of a response, approval was denied without explanation. 💩
6. I e-mailed Amazon again.
7. Response: you don't need approval, your product is a grocery. Go ahead and list. 🎉🎉🎉
8. Two days later: one flavor denied as a (refurbished!) dietary supplement. 🙈Asked for supporting documents.
9. Called Amazon and told it's a glitch, they will move it back to grocery. 🎉
10. Next day: another flavor listed as dietary supplement!
11. Called Amazon and told by the Comcast-esque rep that he doesn't know anything but that it is what it was and I must submit documents again. 🤬🤬🤬
12. Submitted documents (again!). 😵
13. Calling Amazon - another rep says it was their mistake and we are grocery and it was all a big glitch on Amazon side. 😱
14. Currently on hold with another Amazon rep. He says that it's all OK now and points to the fact that the product is and has been continuously available to the customers throughout. 🤔
15. Last word: "Trust me. It will get resolved."

Highlight of my day: asking Amazon rep if by refurbished drink they meant someone threw it up and I am putting it back in the bottle? 😂

Какая жуть! И продукт все еще не находится поиском, покупателю доступен только по прямой ссылке. Ох уж эти алгоритмы :(

что ж так дорого-то...

У нас очень дорогие качественные ингридиенты а также процесс производства дорогой - чтоб избежать синтетических добавок. У конкурентов эта стоимость просто копейки потому что всё синтетическое и дешёвое, но мы людей не травим.

Я верю) В любом случае, в россию нет доставки, чтобы попробовать)
Желаю вам успехов.

  • 1